Skrevet af Mads Timmermann

Danish Skin Care - Marts 2018

Med Danish Skin Cares nye design, har vi sat endnu større fokus på, at fantastisk hudpleje handler om indre og ydre skønhed. Læs mere om det nye design her.

9.2 ud af 10. Baseret på 1500+ anmeldelser.

Nyt label design.

——

Ikke den største sensation, men ikke desto mindre noget vi er super glade for. :-)

Efter flere år med samme design på vores hudplejeserie har vi valgt at opdatere designet. Gøre det mere lækkert og med endnu mere fokus på at hudpleje skal være en nydelse.

Netop derfor har vi også designet de nye labels med en række unikke ord for hvert produkt, som skal inspirere til at elske sig selv endnu mere – samtidig med at det fortæller om produktet.

For vores absolutte bestseller “Perfect Skin Power Treat”, er ordene:

  • BEAUTIFUL
  • UNIQUE
  • AMAZING

Produktet er, og så er du også! Og det er super vigtigt at huske, selvom de fleste af os bruger hudpleje for at blive smukkere, at du allerede er BEAUTIFUL, UNIQUE & AMAZING.

Indre og ydre skønhed

Man kan sige, at vi med vores nye label forsøger at sætte fokus på “indre skønhed” og “ydre skønhed” for produktet. For ja, produkterne er skabt til perfektion i deres indhold – nu sætter produktets label også fokus på skønhed :-)

Samtidig har vi fjernet en række – for os – unødvendige pointer fra produktets label.

Da Danish Skin Care startede var det vigtigt at sætte fokus på at produktet er fri for parfume, farvestoffer og skadelige ingredienser. Og derfor skulle dette naturligvis stå på vores emballage.

Idag er situationen anderledes. Danish Skin Care – hvilket vi konstant arbejde på at blive – associeres med kvalitet og produkter unden skadelige ingredienser. Og naturligvis er alle produkter 100% fri for parfume, farvestoffer og andre hud irriterende ingredienser.

– Læs nærmere om hudplejeserien og vores fantastiske produkter her: