Vi er her for at hjælpe dig

Har du et spørgsmål? Vi elsker at hjælpe dig, og du får svar indenfor 24 timer alle hverdage. Nedenfor kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål eller søge på vores hjemmeside herunder.

Skriv til os

Med hudproblemer. Med spørgsmål.
Med ris, ros og historier.

info@danishskincare.dk
... eller udfyld formularen herunder.

Ring til os

Hverdage kl. 10 til 16.
Fredag kl. 10 til 14.

+45 30 116 116
Tidszone: Danmark (GTM+1).

Få svarene på de oftest stillede spørgsmål

Vi har valgt at forhandle vores produkter selv for at sikre dig den bedste ekspedition og for samtidigt at kunne holde priserne nede. Der er altså ingen mellemmænd, forhandlere eller distributører, som også skal tjene penge. Og derfor kan du ikke købe Danish Skin Care produkterne i nogen butikker.

Danish Skin Care hudplejeprodukterne sælges kun online via vores egen webshop.

Vi tager imod følgende betalingskort:
Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Visa, American Express og Maestro.

Desuden kan du også betale med MobilePay eller afdrage via Viabill.

Det kan desværre ske, at en email fra os blokeres af dit spamfilter. Vi kan ikke sikre os 100% imod, at dette ikke sker, og vi får ingen tilbagemelding herom, hvis det sker.

Tjek derfor gerne dit spamfilter inden du kontakter os omkring genudsendelse af din ordrebekræftelse. Skulle din ordrebekræftelse ikke være i dit spamfilter, kunne det meget vel skyldes, at du har oplyst en forkert email i din ordreafgivelse. Kontakt derfor gerne vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116, og oplys dit navn, adresse og email – så vil vi sørge for at tilrette din email i ordren og genudsende ordrebekræftelsen.

Ordrer som er afgivet inden kl. 12.00 på hverdage, afsendes så vidt muligt samme dag, og leveres normalt 1 – 2 hverdage efter ordreafgivelse, hvis der vælges GLS levering til en GLS pakkeshop.

Levering med Post Nord vil ske i løbet af 1-10 hverdage, som er leveringsbetingelserne for Post Nord.

Levering til arbejdsplads og GLS pakkeshop
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 59 kr.

Levering til privat med GLS
Alle ordrer pålægges leveringsomkostninger på 79 kr.
Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil GLS sende din pakke til nærmeste pakkeshop og give dig besked om dette.

Levering til privat med Post Nord omdeling
Alle ordrer pålægges leveringsomkostninger på 99 kr.

Europa forsendelse (udenfor Danmark)
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 79 kr.

Forsendelse til hele verden (udenfor Europa)
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 79 kr.

Send en email til info@danishskincare.dk, så vil vi gøre, hvad vi kan for at finde ud af, hvor din pakke befinder sig. Helt sikkert er det dog, at du nok skal modtage din bestilling :-)

Vi gør utroligt meget for at undgå fejl i vores leveringer, men det kan desværre ske, at der opstår en fejl i forbindelse med pakning af din ordre.

Vi benytter moderne teknologi, men der er stadigvæk menneskehænder involveret i arbejdet, og mennesker kan som bekendt fejle. Hvis de modtagne varer ikke stemmer overens med det bestilte, bør du meddele os herom straks efter modtagelse af dine varer, så vi får mulighed for at rette op på fejlen.

For at give os besked om at du mangler at modtage en vare, eller at du har modtaget en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116.

Fortæl os, hvilke varer du mangler at modtage, og eventuelt hvilke varer du har modtaget i stedet, så finder vi en løsning. Når du kontakter os, så venligst oplys dit ordrenummer – det letter processen for os.

Naturligvis! Vi sender til stort set alle lande – blot vælg hvortil du ønsker dine varer leveret under ”levering”, når du er i købsflowet her på siden.

Skulle du have spørgsmål omkring levering til udlandet, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116.

Vi har stor fokus på at sikre dig gode hudplejeprodukter, vi forsøger altid at pakke sikkert ind, og vi har en stor kontrol af vores produkter.

Der kan dog ske fejl. Vi beklager naturligvis enhver fejl – og vil altid gøre vores bedste for at udbedre fejl og mangler.

Straks du opdager problemer med et af vores produkter, så kontakt os på info@danishskincare.dk – så vil vi gøre vores bedste til hurtigt at løse problemet.

Det er vi selvfølgelig kede af! Men det er NATURLIGVIS helt ok – og du har 90 dages retur- og bytteret. Send os en mail på info@danishskincare.dk – så hjælper vi dig med at ombytte eller returnere en vare :-)

 

Stadig i tvivl om noget?

Send os en besked via formularen her, eller send en mail direkte til info@danishskincare.dk

Juridiske oplysninger

Danish Skin Care ApS, Ane Katrines Vej 20
2000 Frederiksberg, CVR: 34624887

Vores advokat

Din sikkerhed er vigtig for os! Derfor er vores betingelser udarbejdet i samarbejde med vores advokat: Bird & Bird, 
tlf: 72 24 12 12