Her er de 8 fødevarer der mest giver inflammation og bumser



Om ganske kort tid vil jeg præsentere dig for en bunke fødevarer, som har direkte positiv effekt på inflammation. Altså fødevarer der vil hjælpe din krop med inflammation og dermed bekæmpelsen af dine bumser.

Der findes mange hjælpsomme fødevarer på inflammation, ligesom der findes fødevarer, der fremprovokerer inflammation. Undgå eller begræns inflammatoriske fødevarer og det vil have en positiv effekt på din hud og dine bumser.

Det positive ved helt at undgå, eller som minimum at begrænse, dit indtag af inflammatoriske fødevarer er oveni, at du vil blive mere frisk, mindske søvnbesvær, minimere risikoen for stress, blive sundere, tabe dig, får et bedre immunforsvar og mange flere fordele.

Nedenfor præsenterer jeg dig for de 8 værste inflammatoriske fødevarer – eller mere præcis fødevaregrupper, der giver inflammation:

  1. Komælk (især pasteuriseret homogeniseret mælk, men også ost, yoghurt, fløde m.v.).
  2. Gluten (gluten skader din tarmvæggen og forårsager systemisk, kontinuerlig inflammation).
  3. Sukker (højt glykæmisk indeks øger dit blodsukker og fører til glykering og vedvarende inflammation).
  4. Transfedtsyrer (kommercielt bagværk, margarine, fastfood, friturestegt mad m.v.).
  5. Forarbejdet kød, der har nitritter, nitrater og andre konserveringsmidler.
  6. Rødt kød.
  7. Alkohol (mere end ét glas vin per dag).
  8. Fødevaretilsætningsstoffer, konserveringsmidler, kunstige smagsstoffer og så videre.

 


 

Sikker betaling hos Danish Skin Care

Hurtig levering til hele verden.
Produceret i Danmark.
90 dages fuld returret.
Over 1.075 glade anmeldelser.