Ofte stillede spørgsmål

På baggrund af vores daglige kontakt med vores kunder har vi lavet denne side, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål.

Danish Skin Care og vores produkter

Danish Skin Care blev stiftet i 2011 og ejes af Mads Timmermann, ekspert i smuk hud.

Vi er fokuseret på at tilbyde højkvalitets service og kundetilfredshed og vi vil gøre alt hvad vi kan for, at imødekomme dine forventninger.

Hos Danish Skin Care er du sikret en kvalitetsrig handel.

Bumser og uren hud kræver speciel og effektiv behandling, men når du først kender til løsningen, vil din hud blive smuk og fri for bumser.

Få Kuren Mod Bumser, og lær præcist hvordan du fjerner dine bumser

Vi har valgt at forhandle vores produkter selv, for at sikre dig den bedste ekspedition og samtidigt kunne holde priserne nede. Der er altså ingen mellemmænd, forhandlere eller distributører, som også skal tjene penge. Og derfor kan du ikke købe Danish Skin Care produkterne i nogen butikker.

Danish Skin Care hudplejeprodukterne sælges kun online, via vores egen webshop:

https://www.danishskincare.dk/produkter/

Online handel og betaling

Ja, alle varer på DanishSkinCare.dk er oplyst inklusiv dansk moms (25 %).

Vi tager imod følgende betalingskort:
Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, eDankort, MasterCard, Visa, JCB, American Express og Maestro.

Det foregår helt automatisk pr. email, straks efter du har afgivet din ordre.

Det kan desværre ske, at en email fra os blokeres af dit spamfilter. Vi kan ikke sikre os 100 % imod, at dette ikke sker, og vi får ingen tilbagemelding herom, hvis det sker.

Tjek derfor gerne dit spamfilter, inden du kontakter os omkring genudsendelse af din ordrebekræftelse. Skulle din ordrebekræftelse ikke være i dit spamfilter, kunne det meget vel skyldes at du har oplyst en forkert email i din ordreafgivelse. Kontakt derfor gerne vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116, og oplys dit navn, adresse og email – så vil vi sørge for at tilrette din email i ordren og genudsende ordrebekræftelsen.

Sikkerhed

Når du gennemfører en online betaling med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt. Du er dermed bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 kr., hvis dit kort misbruges ved brug af pinkode.

Dine kreditoplysninger er beskyttede og krypterede, når de sendes til behandling ved NETS eller Paypal. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditoplysninger sker via NETS’ eller Paypals betalingsgateway.

Vi får derfor ikke kendskab til de oplysninger, du indtaster, men får besked, om transaktionen er godkendt eller ej. Derfor kan vi heller aldrig hæve mere på dit kreditkort, end du har godkendt.

Vi behandler dine personoplysninger med den største forsigtighed og garanterer, at dine kundeoplysninger udelukkende anvendes af os.

Forsendelse / afhentning

Ordrer afgivet inden kl. 12.00 på hverdage afsendes så vidt muligt samme dag og leveres normalt 1 – 2 hverdage efter ordreafgivelse, hvis der vælges GLS levering til en GLS pakkeshop.

Levering til arbejdsplads og GLS pakkeshop
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 59 kr.

Levering til privat med GLS omdeling
Alle ordrer pålægges leveringsomkostninger på 79 kr.
Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil GLS sende din pakke til nærmeste pakkeshop og give dig besked om dette.

Levering til privat med Post Nord omdeling
Alle ordrer pålægges leveringsomkostninger på 99 kr.

Europa forsendelse (udenfor Danmark)
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 69 kr.

Forsendelse til hele verden (udenfor Europa)
Ordrer over 999 kr. sendes fragtfrit.
Øvrige ordrer pålægges leveringsomkostninger på 69 kr.

Hvis du ikke er hjemme når GLS afleverer din pakke, vil du få en seddel med dit pakkenummer. Ring til GLS og aftal et nyt leveringstidspunkt, hvor du er hjemme, eller afhent selv pakken hos dit lokale GLS lager (oplyses når du ringer til GLS).

Husk at hente din pakke i tide, hvis ikke du er hjemme, når fragtmanden kommer for at levere den.

Får du ikke afhentet din pakke hos dit lokale GLS lager, vil den blive sendt retur til os.

Hvis vi modtager en pakke retur uden at have hørt noget fra dig, vil vi kontakte dig for at aftale det videre forløb.

Du kan ringe til vores kundeservice på telefon 30 116 116 hverdage fra kl. 10 til 16 (fredag fra kl. 10 til 14) eller skrive en email til info@danishskincare.dk, så vil vi gøre, hvad vi kan for, at finde ud af, hvor din pakke befinder sig.

Vi gør utroligt meget for at undgå fejl i vores leveringer, men det kan desværre ske, at der opstår en fejl i forbindelse med pakning af din ordre.

Vi benytter moderne teknologi, men der er stadigvæk menneskehænder involveret i arbejdet, og mennesker kan som bekendt fejle. Hvis de modtagne varer ikke stemmer overens med det bestilte, bør du meddele os herom straks efter modtagelse af dine varer, så vi får mulighed for at rette op på fejlen.

For at give os besked om, at du mangler at modtage en vare, eller at du har modtaget en forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116.

Fortæl os, hvilke varer, du mangler at modtage, og eventuelt, hvilke varer, du har modtaget i stedet, så finder vi en løsning. Når du kontakter os, så venligst oplys dit ordrenummer – det letter processen for os.

Naturligvis! Vi sender til stort set alle lande – blot vælg hvortil du ønsker dine varer leveret under ”levering”, når du er i købsflowet her på siden.

Skulle du have spørgsmål omkring levering til udlandet, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116.

Kvalitet og returnering

Danish Skin Care benytter velrenommerede fragtselskaber, for hvem god levering er afgørende for deres firma, men en sjælden gang sker det desværre, at din pakke bliver udsat for skade på vej fra os til dig.

Hvis du allerede ved modtagelse kan se, at emballage og indhold har lidt skade, kan du nægte at modtage pakken – hvorefter den vil blive sendt retur til os.

Oplys os herefter om dette hurtigst muligt via info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116, så vi kan reagere på problemet hurtigt.

Hvis du først opdager skaden efter modtagelse, bedes du ligeledes kontakte vores kundeservice på info@danishskincare.dk eller telefon 30 116 116. Herefter vil vi tage fat i problemet og vende tilbage til dig vedrørende det videre forløb.

Hos Danish Skin Care har du altid 90 dages fuld retur- og bytteret. Ring til os på telefon 30 116 116 eller send os en mail: info@danishskincare.dk.

Vi har stort fokus på at sikre dig de gode hudplejeprodukter, vi forsøger at pakker sikkert ind og vi har en stor kontrol af vores produkter.

Der kan dog ske fejl. Vi beklager naturligvis enhver fejl – og vil altid gøre vores bedste for at udbedre fejl og mangler.

Straks du opdager problemer med et af vores produkter, så kontakt os på info@danishskincare.dk – så vil vi gøre vores bedste til hurtigt at løse problemet.